12.9.2020 Dnes jsme jeli k Blansku a to na Nový Hrad..

kouzelné místečko, pak jsme šlapali k Máchovu památníku, po cestě zašli kousek do lesa ke Grubnerovu památniku, pak jsme se koukli ke studánce u Kukačky, ta byla vyschlá, takže k Hubertově studánce, ukryté hlouběji v lese už jsme ani nešli... Krásný, sluníčkový výlet s minimem lidí, všichni jsme si užili nádherný kus dne v kouzelném lese, překrásné vyhlídky, teploučké počasi a sluníčko  :)

13.8.2020 A je tady poslední výlet o dovolené, tentokrát na meteostanici Skalky, k prameni říčky Punkvy a k Protivanovskému rybníku... pěkně připaluje, ještě, že jdeme většinu cesty ve stínu, potkáme jen pár cyklistů, si čtyři lidičky a dva traktory.. paráda... vlčci mají největší radost z koupačky v rybníku... tedy Gory, Digo vodu může po pupík :) Cestou zpátky se oba vlekli jako šneci.... Prímový výlet.... fotky máme...

12.8.2020  Tak dnes znova a to na Rabštejn... nádhera.... minimum lidiček, ti co potkáme jsou prima, na zříceninu musíme oklikou, velká voda strhla cyklostezku i cestu k hradu.To nevadí, dojdem tam... Pak vychlazená kofola u hospůdky, kde mám kolem sebe jako vždy chumel dětí obdivujicich vlky, no a pak cesta zpět k autu... my spokojeni, vlci taky, protože se mohli po cestě ráchat ve vodě... vynahradili jsme si zkažený včerejšek.. fotky máme :)

11.8.2020 Vydali jsme se na Bílou Opavu.. Nejhorší výlet za, dobu, co chodíme... Hned ráno parkoviště plné, parkujeme až dole ve městě, po modré štrůdly lidí, úplně jako v televizi... hrůza... vlci nemůžou do vody, všude skáčou děti, hlučí dospěláci, vydržíme, než se rozděluje modrá a žlutá... něco málo odpadá, ale shora už se vrací další davy, které asi vyjely ráno nahoru busem. Zkoušíme jít dál, ale asi 2km pod Barborkou, kde se značky sbíhají to vzdáváme, jít nahoru asi se 40ceti hlavým davem, to už nedám... Prostě padáme i s vlky zpátky, u jedné tůňky je volno, aspoň se namočí a mažeme k autu... Opravdu moc špatný výlet, takové davy jsme nečekali, brrrr.. spousta lidí tu nemá, co dělat... křičí, výskaji, děti neumravni.. za některými vůně či smrad jako v bor... pardon jako v drogerii...i na náměstí bylo míň lidi bez tady.. Takže honem zpátky domů... Fotka ani jedna...za prvé jsem celou cestu nadávala a za druhé by na každé byli i cizí lidi, kteří se na nás pořád lepili.. strašné...

16.7. Ze Sloupu na Macochu, popis není třeba je to už níž...bezva výlet, parádní počasí, nahoře dost lidí, takže pro vlky nervy a zároveň socializace, oba to zvládli , byli  jsme atrakce, jako všude, kam přijdeme...pár dětí bylo šťastných,že si pohladily vlka, paní ze Slovenska se s nimi natočila, dvěma prima chlapům jsem odpovídala na dotaz, co že je to za rasu...měli víc otázek, takže na konci mojí ,,přednášky,, už bylo kolem nás asi dvacet lidí :-))) pak už byli vlci rádi, že jsme zapluli zpátky do lesa, kde jsme byli sami:-)) No skoro sami...obtěžovali nás kloši, společnost nám dělaly barevné můrky a motýlci , ale to nám nevadilo :-)A jen jsme dosedli pak do auta, začal liják, vyšlo nám to na minutu přesně :-) Pokračujeme v srpnu, to bude druhá polovina dovolené :-)

14.7. Rešovské Vodopády...po velkých deštích hodně bláta, strhlé lávky i můstky, takže jen šlapání, osvěžení v ledové vodě, pak stoupání nahoru k hospůdce, kde jsme zjistili, že ani točená kofola není :-(, tak vytáhnout svoje zásoby :-) Prima výlet bez komárů a skoro bez lidí :-)

Do června procházky, max Kosíř, Příhon, teď to musíme dohnat :-)

Rok 2020 :-)

Poznámka :-)....šlapeme s vlky stále,ale nestíhám psát, nebo se mi nechce ? :-))) Víc je toho na FCB :-) Prochajdy, výlety na Kosíř, na Příhon, výstavy...

26.7.2019 Dnes se nám nechce nikam jezdit, tak jdeme  z Drahanovic, kolem nádraží, hradeckou, lesní cestou až na Příhon a po krátkém odpočinku zase zpátky, sice je pařák, ale to nás neodradilo :-)

22.7.2019 Výlet na Bradlo a Tři kameny...popis je níže, už jsme tam byli:-(

19.7.2019 Dnes jsme jeli hodně kilometrů, napřed jsme auto nechali v Radkově a šlapali po modré přes Žabí údolí, pak po modrožluté na poutní místo Maria Talhof...je tady moc hezky...pak stejnou cestou zpět. Autem jsme přejeli k podhradí zříceniny Vikštejn, vyhnali vlčky zase ven z auta a šlapali jsme na hrad, je to místo velmi tajemné, kouzelné a plné neskutečné energie, kdysi jsme tady byli dvakrát se Sanulkou a teď znovu s vlčky. Hrad má svůj temný příběh, ale je tady opravdu krásně. Digo i Gory sklidili od ostatních turistů pochvalu, že jsou velmi dobře vychovaní a společenští, nikoho neobtěžovali, šli nebo leželi u nás a byli hodní, byla jsem  na ně moc pyšná :-) Byli tam totiž ještě jiní psi a někteří vrčeli, skákali a působili že tady nemají co dělat :-( Krásný výlet a oba vlčí kluci spí ještě dnes :-))

15.7.2019  Od Sloupskošošůvských jeskyní na Macochu a zpět....šli jsme po žluté, Gory ještě nemá ,,hotové,,klouby, tak musíme volit trasu podle něj :-) Šlapali jsme kolem Koňské vyhlídky až na Macochu a stejnou cestou i zpět. Výlet super, vlčci spokojení, šli i na můstek u propasti, po cestě byli vychovaní, nikoho neotěžovali, jsem na ně moc pyšná :-)

ROK 2019.....Konečně je čas a začínáme výletit, bohužel dřív nebyl čas, tak se jen chodilo na dlouhé procházky...... 5.7.2019 dnes na Rabštej a kousek dál, první Gorýskův výlet, trasu popisovat nebudu, kdo by chtěl vyrazit, najde si to níže:-) Kluci byli super, potkali jsme spoustu prima lidiček,kterým se vlci moc líbili a Gory si našel malou kamarádku, holčička byla ráda, že se může pomazlit s vlčkem :-)

22.9.2018  A máme tady bezva počasí, tudíž další výlet....auto necháme na parkovišti u lesa  u Kateřinského mostu....po červené šupajdíme na Nový Hrad...tam chvíli pobudeme, je tam krásně..pak jdeme dál po červené až na Máchův památník, dál po červené, chvíli po žluté, pak utečeme na neznačenou lesní cestu, koukneme se ke Grabnerovu památníku, už jsme zpátky na červené...ta nás dovede ke studánce U Kukačky....je vyschlá :-(....další studánka u Svatého Huberta...také vyschlá :-(...no a jdeme zpátky.......celkem asi kolem 12 km.....nádherná příroda, minimum lidí....krásný výlet...vlk spal celý zbytek dne :-)

23.7.2018  Výlet číslo 3.....údolím Bílé Opavy...Zaparkujeme na parkovišti u Karlovy Studánky a šlapeme poooořád nahoru po modré...kolem chaty Barborky, pak až na Praděd...davy lidí houstnou....po malém odpočinku zase dolů....kolem chaty Ovčárna..kousek po žluté a pak znova po modré , potkáváme víc a víc lidí i psů... utahaný vlček se s nadšením brouzdá v nádherně čisté vodě, před parkovištěm potkáváme Zdeničku s dogou Tessou a Digo je z ní zcela nadšený :-)..., pak se jdeme podívat ještě do města...zkoukneme i lázně. Digo pózuje a k mému údivu se nechá i vyfotit...nejspíš už je tak unavený, že jsou mu lidi fuk:-) Pak už jen hupne do auta a jede se domů.........prostě dovolená :-)

20.7.2018  Dovolená pokračuje, tedy výlet číslo 2 :-) Auto necháváme na parkovišti v lese za Koryčanami, jdeme po žluté, pak po zelené ke zřícenině hradu Cimbuk, ten se pomaloučku opravuje, takže jen nakoukneme, uděláme pár fotek a vracíme se k rozcestníku, pokračujeme po zelené a od dalšího rozcestníku po červené na Kazatelnu.... a divíme se, kam zmizelo zábradlí???? Nicméně zkoukneme krásný , ale nebezpečný výhled, vyfotíme a jdeme dál. Zase přecházíme na zelenou a ta nás vede až vykopávkám na Horu sv. Klimenta, tady je ukrytá v lese kaple, posezení a veliká zvonkohra...je to tajemné a kouzelné místo. Po malém odpočinku šlapeme dál po zelené, posléze po zeleno-červené a odbočíme na modrou, abychom se dostali ke Koryčanské kapli, ta se opravuje, když jsme tady tak ještě vyšplháme kus do kopce a vyfotíme si Rozštípnutou skálu :-) Pak zpátky na zeleno-červenou a u rozcestí na červenou a ta nás zavede zpátky k autu :-) Potkali jsme spoustu lidiček, dětí z táborů, Digo byl skvělý a jako obvykle jsme byli všude taková ,,vlčí" atrakce :-) Všechny jen pozoroval a k velkému zklamání dětí, se nechtěl hladit, maximálně si ,,čuchl" :-) a obešel je. Už se těšíme na dovolenkový výlet číslo 3....v pondělí :-)

17.7.2018  Očekávaná dvoutýdenní dovolená je tady :-) Tedy výlet první z Tesáku na Hostýn:-) Auto necháme u chaty Na Tesáku a jdeme po zelené směr Tři kameny, tady míjíme velkou skupinu lidiček a slyšíme nadšené diskutování, jaký to je krásný vlk...myšleno samosebou Diga:-) Ten se samou pýchou nadnáší, ale lidi obejde z patřičné vzdálenosti , žádné kamarádění nebude :-) Pokračujeme po zelené dál a docházíme dva ,,trempíky"....Digovi se moc nepozdává, že jsou celí ,,maskáčoví" a mají velikánské krosny na zádech...s bufáním je obchází za smíchu nás všech :-) Potom nás tihle chlapi ještě jednou předejdou..to už je vlk v klidu a když je na odpočivadle dojdeme, tak si je jde i očichat :-) Pak Diga ale zaujmou víc krávy....jdem kus kolem nich...pokračujeme k rozcestníku Skalný a pak dál až na Svatý Hostýn. Tam je kouzelně, jen ta větrná elektrárna....přímo na poutním místě...to je obrovská ostuda:-(  Po projití krásného místa, nakouknutí do překrásného kostela ( bez Digíska) a několikerém povídání, co že to máme za vlka se vydáváme se zpátky.  Asi v půli cesty nás přepadné déšť, v tu chvíli jsme promočení na kost, pak fučí vítr a žene před sebou lesem mlhu...je to až tajemné :-) Nám déšťnevadí, jen Digo vyčítavě kouká, přoč je mokrý :-) No a už jsme u auta, osušený vlk s radostí !!!!!! skáče dovnitř a jede se domů. Bezva výlet to byl:-)

5.7.2018  Máme volno, tak vyrážíme....auto zaparkujeme na malém parkovišti v Úvalně, kousíček od něj je rozhledna Hanse Kudlicha, pak šlapeme po zelené loukou a lesem až na zříceninu hradu Cvilín, tady je už teda hic napadnutí, ale pár fotek uděláme a pokračujeme dál až ke kostelu v Krnově, tady se s úlevu svezeme do stínu a nabíráme sílu na další cestu. Doplníme na faře od hodných lidiček vodu pro Diga, zajdeme ještě k rozhledně Krnov - Cvilín a pak už šlapeme zase po zelené zpět. Terén se zdá v nesnesitelném horku mnohem náročnější, než ve skutečnosti je :-) Když se doplazíme k parkovišti, chceme si dát v celkem pěkné venkovní hospůdce aspoň kofolu a k mé radosti tady mají i ,,frapé"....joj...pak teprve zjistíme proč tady není nikdo jen jeden pivní štamgast....napřed paní evidentně obtěžujeme, protože musí vstát od stolu a jít nás obsloužit, pak na třikrát Jarkovi vrací peníze, až po třetí se trefí :-) Na kávu máme chvíli čekat , když čekáme už moc dlouho Jarek jde zjistit, kde to vázne....ups...paní na nás zapomněla....pochopila bych, kdybychom tam nebyli jediní hosté :-) Pak navíc zjistím , že moje oblíbené ,,frapátko" mléko nevidělo ani náhodou...fuj....po prohlášení, že už je nám jasné, proč tady není ani noha odcházíme a po cestě si spravíme chuťi náladu na Tylově, kde si dáme výborného pstruha a vychlazené pivko...sice nealko, ale i tak  výborné :-) Digo byl tak unavený, že i radostně naskočil do auta, což je zázrak :-)

7-10.6.2018 Nádherná čtyřdenní dovolená:-) Ubytování v kempu Bučnice...suprové, chození po Teplických skalách...jsou kouzelné, Adršpašských skalách...jsou přelidněné, ale strmé schůdky i úzké kamenné průrvy Digo zvládl, víc mu vadily ty zástupy lidí, na hrad Adršpach...bez lidí a klídek v lese :-), výlet na Stolovou horu a kamenné bludiště v Ostaši...moc krásné, potkali jsme spoustu prima lidiček, pak k Hvězdě a na Supí hnízdo, tam jsme se dozvěděli spoustu zajímavostí od člověka, který strážil hnízdiště sokolů, co měli vyvádět mladé, musí se tam střídat ,,hlídači", aby hloupí turisté nepřelezli zábranu a nechtěli se náhodou fotit v blízkosti hnízda :-( ..mimo jiné jsme si povídalii o vlcích, kteří se sem pomalu vracejí, o tom jak vadí zdejším farmářům a co se kolem toho děje...dost smutné :-(.. a poslední den cestou domú Babiččino Údolí. Nádherná dovolená, spousta našlapaných kilometrů, vlček ušlapaný, ale spokojený...my taky, ubytování skvělé, počasí parádní. Protože tam Saarloosova vlčáka neznají , tak jsem stokrát povídala lidem, co je to za plemeno, odkud pochází a podobně ...byli jsme taková ,,pochodující atrakce" :-) A protože jsme si hodně povídali s lidmi, dozvěděli jsme se moc nových věcí a dost zajímavých...prostě NÁDHERA :-) Fotečky jsou v albíčku, protože tam byla kouzelná příroda, tak je těch fotek moře:-)

8.5.2018  A jedem....auto zaparkujeme u Kateřinského mostu, pokračujeme po červené na Nový Hrad...abychom zjistili, že je zavřený....otevřeno jen o víkendech a každý den oprázdninách :-( Pár fotek dírkou v bráně a sejdeme na zelenou, chceme dojít  na Čertův hrádek...ano dojdeme tam, nicméně cesta neupravená, zarostlá, prodíráme se vším možným, přelézáme, podlézáme a různě obcházíme spadené obrovské stromy, které...a teď pozor!!!!!...které tady leží už víc jak šest let....to jsme tudy šli se Sanulkou...cesta prostě jen víc a víc zarůstá, rozpadá se, ale nikdo ji, byťje to značená a turistická, neudržuje...:-( Tak se po svačině vydáme stejnou cestou zpět....jinudy to nejde :-(  Pak ze sebe oprášíme housenky a kde co, co na nás napadalo...přečteme si cedulku...že CESTA JE V ZIMĚ PRO CYKLISTY A PĚŠÍ NEPRŮCHODNÁ... já bych tam dopsala, že i na jaře, v létě na podzim :-):-) No...na Nový Hrad si o prázdninách určitě zajedeme, ale jinou cestou:-)

1.5.2018  Dnešní výlet byl delší..kolem 16-ti kilometrů. Auto jsme nechali na parkovišti u Sloupsko-Šošůvských jeskyní, šli jsme po žluté lesem, přes Koňskou vyhlídku až na Macochu, tam se Digo nebál ani na můstek, užil si obdivu od tří prodavaček a pak jsme se vydali zpět. Napřed po červené , ale to jsme v půli cesty vzdali, protože tam jezdilo moc, moc kolařů a  chodily zástupy lidiček. Smýkli jsme to kus do kopce po zelené a zase se napojili na žlutou, po které jsme šli směrem tam.... Lesem se šlo mnohem líp a Digo byl spokojený. U parkoviště následovala zasloužená zmrzlina a jelo se domů...prodloužené víkendy jsou prostě skvělé :-)

1.4.2018  Dnes jsme se vydali z Javoříčka z parkoviště po naučné stezce Bouzov....v lese jsme kousek odbočili na neznačenou cestu a pak navázali na žlutou, ta nás dovedla až na Bouzov....tam se Digo jako vždy líbil a budil velkou pozornost...jeden pán říkal, aťjdeme na nádvoří mezi atrakce :-) Pár fotek kolem hradu.....trochu ,,ometání" mezi lidmi, Digo suprový, lidi ho nezajímají jako vždy:-) A už šlapeme zpátky, tentokrát celou cestu po modré. Strašně fučelo, jakoby nebylo jaro, ale zima, Digo se šel do rybníka napít, neodhadl to u břehu a šupnul tam až po krk , vylezl , otřepal se a šlo se dál :-)

ROK 2018...30.3.2018 A začínáme zase výletit, tentokrát Radhošť.....spousta lidí, rozmočený sníh, ale sluníčko, Digo byl skvělý. Popis výletu není třeba.....od Pusteven směrem nahoru nejde zabloudit:-) Dogo se velmi naparoval, neboť celou cestu bylo slyšet stále.....,,to je krásný vlk...není to vlk?.....paní, co to máte za plemeno, je moc krásný?"...a podobně :-)

30.12.2017   Výšlap na Kosíř...fotky jsou :-)

1.10.2017  Krásný,,čtyřdenní víkend"...dlouhé procházky, krásné počasí, v sobotu malá tůrka na Příhon a v neděli byl Digo poprve v ZOO...šikovný kluk, nic ho nevyvedlo z míry a vlčí kámoši se mu moc líbili :-)

28.7.2017 Dovolená pomalu končí, tak dnes výlet na zříceninu hradu Zubštejn. Jedeme dál, asi 100km, ale stojí to za to. Z vesnice Vír jdeme po červené.....lesy, loukami, chvílemi zmokneme, pak zase na sluníčku oschneme, postraší nás bouřka, pak zase chvíli fučí a zase svítí sluníčko.... :-)Trošku náročnější terén, ale nám se tady líbí. Z cesty odbočujeme a asi po 400 metrech přicházíme k první zřícenině, jsou to zbytky hradu Pyšolec...no moc z něj nezbylo :-( Pak se vracíme zpátky na ,,naši"  červenou a pokračujeme až na Zubštejn....nádherná zřícenina. Digo si tady našel i kamarádku, pak si ho hladila jedna paní...celá šťastná..a že manželovi řekne, že si hladila ,,vlka" a on jí bude závidět :-) Po svačině jsme šupajdili pomalu zpátky....u řeky si Digísek řekl, že než by vlezl zase do auta, tak poplave radši po proudu. No nechal se ukecat a do toho auta pak vlezl...moc nerad, kdo má Saarlose, tak ví :-) Byl to nádherný výlet, poslední ze čtyř ,, dovolenkových ". Fotky jsou jako vždy na rajčeti.... Ale výlety budou pokračovat i po dovolené...výletíme celý rok a pořád :-)

25.7.2017 Hurá, neprší....tak jedeme....auto parkujeme v Benešově, vítr nás neodradí a šlapeme po modré...kolem meteostanice, kolem Skelné Huti, k prameni říčky Punkvy a k rybníku v Protivanově. Všude v lese je rozryto od ,,kaňourů", nejspíš odpočívají v hustých sečích .... Jarkovi je to jedno, já se trošku bojím a Digo větří jako o závod.....ještě, že máme flexinu:-) No žádného jsme naštěstí neviděli, nejspíš se báli víc než já :-) Výlet bezva, dali jsme kolem 15-ti kilásků a bylijsme rádi, že jsme vyrazili a neseděli doma :-) Fotky jako obvykle...kvalita nic-moc....zapomněli jsme doma foťák :-(

21.7.2017 Dovolená pokračuje, dnes výšlap na Svatý Hostýn. Auto zaparkováno v Rusavě a my šlapeme po žluté na Hostýn....krásná cesta, napřed mezi pastvinami, pak lesem. Počasí se vystřídalo jako by byl apríl...napřed lilo, když jsme vycházeli, tak lehce mžilo, byl opar a les se ,,vařil"....pak už bylo teplo i svítilo sluníčko. Výlet krásný, vlček  i my spokojení. Jedna paní byla moc šťastná, že si mohla pohladit ,,vlka" :-) Na Hostýně bylo jako vždy kouzelně. Po cestě zpátky u auta následovala zasloužená zmrzlina a jelo se domů :-) No a už se těšíme, kam vyjedeme příští týden :-) Fotečky už jsou....

18.7.2017 Rešovské vodopády....Po dlouhém čase, kdy Sanulka už nemohl na výlety jsme zase jeli na Rešáky....s vlčkem. Zaparkovalo se na točně ve Valšovském Dole a pak se šlo lesní silničkou až k vodopádům. Digo si vodu po cestě užíval stejně jako kdysi Sany....pořád by se ráchal....potkali jsme lidi, pejsky a málem nás cestou sežrali kloši...hajzlíci :-( Nicméně prima výlet nám to nezkazilo, Digísek teď odpočívá a už se chystáme na výlet další.....máme totiž dva týdny dovču....fotečky jako obvykle :-)

8.7.2017 Byli jsme na ,,Vlčím srazu" ....Tentokrát to byl výlet asi 135 km daleko, byl to sraz asi na půl cesty pro všechny....a stálo to za to.....sourozenci Indigo Love of Miraja ( Digo ), Isis Rea Miraja, Irony Wild Wolf Miraja, jejich táta Anoki Loup Hivernal, teta Dakhóta Miraja, Boycot Petť s Wolf ( Coudík ), a ještě tři malí psíci, z nichž jsme si zapamatovala jen černého Maxíka :-) Dojela Janička Čapounová se synem a jeho přítelkyní, Jana a Jidra, které mají Digovy sestřičky...s manžely....byla nás kopa. Po velkém vítání jsme se nahrnuli všichni do hospůdky na oběd. Psíci jsou tady vítání....ale to nečekali takovou smečku :-)) Nicméně naši vlci byli ukáznění, polehali si kolem nás, nikoho nerušili a my se v klidu najedli. Pak jsme vyrazili na výlet....bylo to super, Digo se vylítal se smečkou, vyráchal v řece....paráda:-) Po cestě tam jsme objevili prima kemp ,,Moře"...tam určitě někdy zavítáme na nějaký den, moc se nám tam líbilo :-) Fotky, jako obvykle na rajčeti :-)

5.7.2017 Máme volno, takže další výlet....tentokrát kouzelná zřícenina Brníčko....z vesnice Dlouhomilov jsme po modré a pak po červenomodré šli na zříceninu...lesem, po louce...na zřícenině se chystala velká akce na odpoledne, takže lidi, koně, stánky, auta...vše dobrá socializace pro Digíska, potom tři turistky, a jedna byla z Diga úplně unešená....moc děkovala za to, že se s ním mohla vyfotit, druhá zase pravila, že jí manžel doma neuvěří, že si ONA hladila psa :-) Tahle děvčata se Digovi líbila, tak se s nimi nechal vyfotit:-) Po cestě zpátky jsme ještě dali trošku socializace na parkovišti před marketem...i tady Digo obstál na jedničku...auta, lidi, řinčící koše...nic neřešil, je to můj nejšikovnější vlček :-) Parádní výlet a už se těšíme na další...sobotní...neprozradím kam, až pak:-) Dnes jsme dali jsme kolem 10-ti kilásků....pohoda :-)

3.7.2017  Dnes jsme si vyšli na výlet na Příhon...šla s námi i naše...synova Verunka...kdo je tady z okolí, tak to zná.....mazali jsme kolem kolejí do Náměště, pak ,,hradeckou" a kolem hájenky na Příhon. Po svačince zpátky, na pivko do pizzerie a kolem kolejí zase domů...dejme tomu 12-14 kilásků, počasí super, Digo velmi spokojený, vylítaný, teď má půlnoc :-)

11.6.2017 Včera nám pršelo, tak jsme se vydali na výlet dnes. A bylo to dobře, jednak krásné počasí a jednak to měl Digo k narozeninám :-)Dnes má sedm měsíců :-) Dojeli jsme do Lipinky, auto nechali u obchodu a šup do lesa....pak po modré až k rozhledně Brdo...pak dál až ke Třem kamenům...krásné počasí,nádherná příroda, jen trocha smutku při pohledu na planinu,která byla nísto hustého smrkového lesa :-( To způsobily silné větry...ale už jsou vysazeny malinké stromečky a za několik let už planina nebude...a zase poroste les :-) I to je život.....ale výlet byl krásný a všichni spokojení, nejvíc určitě Digísek :-)

8.5.2017 Krásné počasí, krásný výlet...ze Skalního Mlýna přes Koňskou vyhlídku na Macochu a druhou stranou opět do Skalního Mlýna.Výlet kolem 10-ti km...po silničce s jezdícím vláčkem, kolem Punkvy, do kopce lesem i cestou po hřebeni s kouzelnou přírodou, dál na Koňskou vyhlídku ( tady se kdysi dávno zřítil povoz i s koňmi...proto ten název), pokračujeme na Macochu, tady Digísek zvědavě nakukuje z můstku do propasti a ani spousta lidí mu nedělá problém....pak už se vracíme táhlým kopcem k autu zase do Skalního Mlýna.....bezva den, prima výlet :-))

16.4.2017 Dneska jsme zase výletili....z parkoviště v Javoříčku jsme šli po naučné cestě Špraněk....okolo jeskyní a ke zřícenině hradu Špraněk....prima výlet, nehezké počasí nás ráno neodradilo a to bylo prima i když pořádně fučelo, ale svítilo sluníčko... potkali jsme nějaké ty psí kamarády...i obrovského vlkodava...kluci se očichali a šlo se dál :-) Taky Digo poprve viděl ovce a zavrčel si na berana....ten se tvářil zle :-)) Bezva výlet a prima Velikonoce :-)

14.4.2017.....A je tady další výletík...tentokrát jsme zaparkovalive vesničce Bedřichov a šli po červené k hospůdce pod Rabštejnem ...pozor...jsou tady vítáni i pejsci.... pak jsme vyšlapali na zříceninu.....no a potom zpátky :-) Bezva výlet...fučelo, ale to vůbec nevadilo...vlček byl spokojený a my taky :-) Krásný začátek dlouhého velikonočního víkendu :-)

1.4.2017....Další výlet...zaparkovali jsme pod Bouzovem a velikou oklikou lesem jsme šlapali na hrad.....krásné, voňavé, slunečné počasí....bylo tak krásně.....pak u hradu pár foteček...prohlídnout si znovu park a podhradí a jedeme domů....Digo v tlapkách kolem 7-8 kilásků.....cestu si užíval....honil motýlky, všechno ho zajímalo.... všechno vidí poprvé. Je úžasné pozorovat, jak všechno objevuje :-) Pohrál si i  s psím kámošem, který na nás původně chtěl pouštět hrůzu na parkovišti :-) Je to úžasný vlčí kluk. Fotečky na Rajčeti...

19.2.2017  Dnes jsme šli na první Digískův výlet:-) Nebudu ho popisovat, šli jsme jen na Kosíř. Vyšli jsme ze Lhoty od hospody...Digo vesele ušlapal víc jak 5 kilásků lesem, byl velmi spokojený . Po cestě si pohrál s fenečkou labradora, opečeného buřta neloudil a doma pak  odpočíval :-) Pár foteček je v albíčku...